Wednesday, October 14, 2009

Jemputan Rumah Terbuka dan Makan Di Restoran










Hari ini 15.10.2009 jam 12.30 tengahari saya dapat jemputan ke rumah terbuka aidilfitri Jabatan Perolehan. Jabatan Perolehan merupakan jabatan pertama tempat saya mula bekerja kat PNB tahun 1997. Terlalu banyak kenangan yang sukar saya lupakan sepanjang saya berkhidmat di Jabatan Perolehan. Banyak juadah yang sedap-sedap dihidangkan tapi yang paling special ialah yong tau fu. Selepas itu saya ke Restoran Minmax di PNB Darby Park kerana ada jamuan perpisahan untuk sarah (adik praktikal) yang akan berakhir esok jumaat 16.10.2009 sedihnya hu..hu.... Sarah banyak menolong saya sepanjang dia membuat latihan praktikal. Hari ini kak tini belanja kami semua. Saya rasa dah banyak dan pelbagai makanan saya makan hari ini. Saya pun sudah banyak kali makan Dim Sum di Restoran Minmax. Kalau ada sesiapa yang suka makan Dim Sum boleh mencubanya di Restoran Minmax PNB Darby Park kerana sedap dan harganya sangat berpatutan.

1 comment:

Najed said...

suka yong tau fu je? tokei gerai yong tau fu tu suka tak? hahahah....(jgn marah abg ishak)