Monday, October 12, 2009

Makan-Makan 10.10.2009

Anak-anak saya bersama kawan baik nina namanya esya


Bersama anak-anak, biras, anak buah dan adik ipar No. 8


Bubur merah putih

Makanan yang dihidangkan

Alhamdullillah akhirnya tercapai hajat saya untuk mengadakan majlis makan-makan untuk jiran-jiran dan kawan-kawan dikawasan perumahan saya. Hari sabtu 10.10.2009 saya mengadakan majlis makan-makan sempena hari raya aidilfitri bermula pukul 1.00 tengahari. Alhamdullillah semuanya berjalan lancar. Untuk pengetahuan saya menempah makanan untuk tetamu yang datang. Makanan yang saya tempah semuanya sedap. Antara menu makanan yang saya tempah ialah Nasi Hujan Panas, Ayam Masak Merah, Rendang Daging, Dalca Sayur dan Papedom. Kalau ada sesiapa berminat dan berhajat untuk menempah makanan boleh tempah di Mawar Cafe & Catering No. Telefon 03-41089306 atau H/P 016-6805588 promote sikit. Ada juga makanan yang saya masak sendiri iaitu bubur merah putih. Antara juadah lain yang saya hidangkan ialah lemang, kuih raya, kek lapis masam manis, kek buah dan buah tembikai. Keluarga kakak ipar dan adik-adik ipar juga turut sama hadir memeriahkan majlis makan-makan di rumah saya.

2 comments:

DJ said...

tak jemput punnnnnn! ;-)

keluargaku syurgaku said...

Azula sorry saya jemput jiran-jiran rumah je tahun depan insaallah ya.