Monday, November 9, 2009

Peminat Minyak Wangi I

Saya merupakan seorang peminat minyak wangi. Kalau tak percaya cuba tengok koleksi minyak wangi yang telah habis saya gunakan. Lagi satu saya juga suka mengumpul botol-botol minyak wangi kerana kecantikan dan keunikan botolnya. Ada juga diantara botol-botol ini kepuyaan En. Suami dia juga peminat minyak minyak wangi sama seperti saya.
Yang ini minyak wangi Lara Arabian Oud. Baunya wangi dan sedikit kuat seperti minah-minah arab. En. Suami belikan saya di Dubai. Kalau sesiapa berminat boleh berkunjung ke KLCC dah ada Kedai Arabian Oud tingkat berapa tak pasti. Harga dah tentulah mahal kalau nak bandingkan harga Dubai. Kotaknya sangat cantik siap ada sekuntum bunya ros.

Ini cinta hati saya sejak dulu kini dan selamanya. Estee Lauder Pleasure Delight. Yang ini 30ml je senang nak bawa kemana-mana masukkan saja ke dalam beg tak berat sangat. Beli masa di LCCT berkembar dua untuk 30ml harga RM180.00.

Fantasy Britney Spears En. Suami cakap bau yang dia paling suka. En. suami belikan di Abu Dhabi. Cantikkan botol dia.

Nina Ricci semua orang mesti suka sebab keunikan botolnya. Saya minta En. suami belikan. En. Suami beli di Abu Dhabi harganya jauh lebih murah berbanding kat Malaysia.

No comments: