Monday, November 23, 2009

Sambutan hari Lahir Nur Dini binti Norishak Yang Ke 4 Tahun

Selamat Hari Lahir Mama Sayang Dini


Wajah-Wajah Kesayangku

Mama pun nak bergambar sama

Dini Potong Kek

Kek Coklat Dora Sedap

Saya memang dah lama rancang untuk membuat majlis sambutan hari lahir Dini. Hari Jumaat lepas balik dari kerja saya mengadakan majlis sambutan hari lahir Dini di rumah untuk kami sekeluarga sahaja. Dini merupakan peminat setia Kartun Dora hari-hari mesti tengok kartun Dora kat TV9. Semuanya Dora bekas air Dora baju pun nak baju Dora. Nasib baik En. Suami dah belikan baju Dini kat Dubai. Harga baju Dora bukannya murah ada jual kat Mother Care. Untuk kek pula saya tempah dari kak Misleha sebabnya kak Mis pandai buat kek Kartun Dora. Dah tanya orang lain semua tak sanggup nak deko kek kartun dora. Semua barang hiasan dan permainan untuk birthday Dini saya beli di L Mart Ampang Park. Banyak barang untuk birthday party disitu. Saya juga membeli KFC untuk kami semua menjamu selera. Buat Dini "Mama ucapkan Selamat Hari Lahir Sayang Dini".

No comments: