Monday, June 22, 2009

Aktiviti Hari Sabtu dan Hari Ahad

Hari sabtu 20.6.2009 tak pergi mana-mana selalunya kalau cuti-cuti anak-anak nak mama dia mandikan terutamanya Dini. Kalau suruh bibik mandikan mesti dia tak nak punya. Tapi tak kisahlah hari-hari cuti niejelah sempat nak mandikan anak-anak. Macam biasalah masak untuk makan tengahari. Petang bawak nina, dini dan hamizan pergi taman kat kawasan rumah. Seronok tengok diorang dapat main kat luar. Malam dalam pukul 8.00 turun ke taman ada arerobik untuk kaum-kaum ibu ditaman perumahan nie. Seronok jugalah dapat bererobik sebab dah lama rasanya tak bersenam.


Hari Ahad 21.6.2009 pergi hantar baju saya, nina dan dini untuk hari raya nanti. Saya minta En. Suami belikan kain kat dubai. Cantik kain yang dipilih En. Suami. Biasanya saya suka anak-anak dan saya sedondon apabila pakai baju kurung dihari raya. Hamizan baba dah belikan sehelai baju jubah lelaki dan songkok dari dubai. Saya dah cuba pakaikan jubah tu sangat sesuai untuk hamizan. Tukang jahit baju saya dan anak-anak adalah jiran bawah rumah namanya Dayana ramai orang cakap saya dan dayana macam adik beradik. Sebenarnya tidak cuma saudara semasa islam.

No comments: