Thursday, June 18, 2009

Assalamualaikum

Assalamualaikum.......

Alhamdullillah akhirnya dapat juga saya berblog. Sebenarnya keinginan untuk menulis blog sendiri telah lama wujud cuma keadaan tidak mengizinkan. Selalunya saya suka membaca blog-blog yang ditulis terutamanya blog masakan dan kehidupan seharian. Blog ini sebenarnya ditujukan untuk SUAMI SAYA TERCINTA iaitu Norishak bin Sidek yang sekarang nie mencari rezeki Di Abu Dhabi.
Sebagai permulaan cerita saya untuk hari ini saya bersama-sama dengan kawan satu ofis iaitu kak tini, kak du, rina dan aida pergi makan nasi beriani gam johor kat Restoren Ruz Aladdin bersebelahan dengan kedai Romantika kat Ampang. Ini kali kedua saya makan di sini. Sedap nasi beriani gam kat situ yang beraneka lauk selain tu ada juga mee bandung johor, mee rebus, western food pun ada. Semasa saya menulis blog ini
Tetiba terasa kerinduan datang mengusik jiwa,
Tiba-tiba airmata mengalir,
Tiba-tiba hati jadi sayu mengenangkan saat-saat manis,
Tiba-tiba segala yang dibuat jadi serba tak kena,
Tiba-tiba perasaan mula berkecamuk dengan seribu persoalan perasaan,
Yang pasti Jawapannya ........... AKU RINDU .......
Siapa, kenapa, mengapa dan bagaimana................
Hanya Allah saja yang mengetahuinya
Tiada Ungkapan nak dijelaskan erti sebenar RINDU, yang alaminya saja yang lebih tahu.

No comments: