Wednesday, June 24, 2009

SEMALAM YANG SEDIH

Semalam saya berpuasa. Pada waktu tengahari saya sudah membeli lauk di Tabung Haji untuk berbuka nanti kerana saya rasa tidak sempat masak waktu balik dari pejabat pukul 6.00 petang. Pada waktu petang hujan turun dengan lebat. Bila balik dari pejabat saya menumpang kawan pergi ke Ampang Park. Saya berbuka puasa berseorangan di Restoren Nasi Lemak Antarabangsa Ampang Park makan Mee Goreng dan Minum Air Asam Boi. Ok jugak makanan kat situ. Selepas berbuka saya menunggu anak buah saya ambil di Ampang Park. Di luar Hujan masih lebat. Jam ditangan menunjukkan pukul 8.30 malam tiba-tiba hati saya rasa sedih kerana saya sorang-sorang di Ampang Park. Saya sampai rumah pukul 9.30 malam. Anak-anak saya berlari mendapatkan saya di muka pintu kerana saya tidak pernah balik selewat ini.

No comments: