Thursday, June 25, 2009

Terima Kasih Puan Dan Report Kad

Semalam waktu tengahari Puan iaitu panggilan ketua Jabatan Undang-Undang belanja staff makan ditempat mahal. Puan belanja kami semua di Restoren Bombay Palace di Jalan Tun Razak. Makanan kat situ adalah masakan dari india yang banyak menggunakan rempah ratus. Sedap makanan kat Bombay Place tetapi mahal. Tempatnya pun cantik dan privacy. Ini adalah kali kedua Puan belanja semua staff Legal seramai 7 orang untuk tahun 2009. Pertama Puan belanja di Delicious Dua Residency makanannya pun best. Terima kasih sekali lagi untuk Puan yang memang cantik dan vogue.
Sebelah petang pula saya minta kebenaran keluar awal untuk pergi ke sekolah anak sulung saya nina darjah 1 berjumpa dengan guru kelas dan ambil report kad. Kak tini pun hendak mengambil report kad anaknya sangat baik hati menghantar saya ke sekolah nina. Saya berjumpa dengan guru kelas nina iaitu Cikgu Rahimah. Alhamdullillah saya gembira dengan keputusan report kad nina. Semoga nina lebih rajin dan berusaha tanpa jemu untuk lebih berjaya didunia dan akhirat. Kebetulan semasa disekolah saya berjumpa dengan jiran saya dayana dan menumpangkan nina balik kerumah. Saya dan kak tini kembali semula ke pejabat untuk meneruskan kerja-kerja yang belum selesai.

No comments: