Monday, July 13, 2009

Sambutan Hari Lahir Muhammad Hamizan bin Norishak











Pada hari khamis 9.7.2009 lepas balik dari pejabat saya pergi ke Ampang Park. Saya membeli sebiji kek kecil untuk menyambut hari lahir anak saya Hamizan. Saya membeli sedikit barang-barang untuk acara potong kek seperti belon, topi birthday dan tiup2 untuk anak-anak saya. Sampai di rumah saya meneruskan acara memotong kek dan mengambil gambar. Tapi anak saya Nina dan Dini yang lebih-lebih nak tiup lilin. Adiknya Hamizan asyik nak lari sahaja dari diambil gambar. Nak suruh tiup lilin dan potong kek punyalah susah. Saya bersama-sama anak-anak saya, bibik dan anak buah meraikan sambutan hari Lahir Muhammad Hamizan yang ke 2 tahun. Saya sedih kerana sambutan hari lahir tahun ini Baba Hamizan tak dapat joint kerana berada jauh diperantauan (Abu Dhabi) mencari rezeki.










No comments: